 
                                            Az új Redmi-sorozat egyetlen 5G-képes tagja a hazai boltokban két verzióban kerül forgalomba, amelyek között a különbséget a tárhely mérete jelenti. A nagyobbik, 128 GB tárhellyel ellátott változat 89 990 forintba, míg a kisebbik, 64 GB-os modell 84 990 forintba fog kerülni a Xiaomi Magyarország tájékoztatása szerint, és az Mi Store-ok mellett kapható lesz a nagyobb elektronikai áruházakban, valamint a három nagy hazai mobilszolgáltató kínálatában is megtalálhatóak lesznek.
A 64 GB-os verzió a gyakorlatban jelenleg ennél is olcsóbb, hiszen mind az Emagnál, mind pedig a Media Marktnál kereken 80 ezer forintért hirdetik a készüléket, amihez egyébként a termékbevezetéshez kötődő akció jegyében egy Mi Band 5 aktivitásmérőt is adnak a vásárlóknak.
Bár a Redmi Note 10 5G így csak kilencezer forinttal drágább, mint a sima Redmi Note 10, azt azért meg kell jegyeznünk, hogy a hasonló elnevezések ellenére a telefonok között közel sem csak a mobil adatkapcsolat tekintetében vannak különbségek: az 5G-s Redmi Note 10-ben például 90Hz-es képfrissítésű LCD kijelzőt, MediaTek Dimensity 700 processzort találunk, míg a sima Note 10-ben egy ennél valamivel gyengébb Snapdragon 678 processzor van és AMOLED kijelző, igaz, utóbbi csak a hagyományos, 60Hz-es képfrissítésre képes. A specifikáció alapján a sima Note 10 kamerája valamivel jobbnak tűnik, ugyanis van benne egy 8 megapixeles nagy látószögű lencse is, ami az 5G-s vezióból kimaradt, emellett pedig 4K-s felbontású videókat is rögzíthetünk vele, míg a Note 10 5G-nél be kell érnünk a Full HD felbontással. További különbség, hogy a Note 10 5000 mAh-os akkumulátorát 33 wattos maximális teljesítménnyel tölthetjük, míg az 5G-s verziónál csak 18 wattos gyorstöltést kapunk.
A Redmi Note sorozat messze a Xiaomi legnépszerűbb márkájának számít, amely az Omdia piackutató adatai szerint az elmúlt években az egyetlen olyan készülék volt, ami képes volt labdába rúgni az Apple és a Samsung telefonjai mellett. Ahogy korábban beszámoltunk róla, a kínai gyártó 2021 elején átvette a harmadik helyet a világ legnagyobb mobilgyártóinak a rangsorában, a csütörtöki bemutatón pedig az is elhangzott, hogy Európában és Magyarországon már a Xiaomi számít a második legnépszerűbb márkának az eladott telefonok számát tekintve. A hazai piaci részesedésükről Wagner Tibor, a Xiaomi magyarországi márkaképviseletének Country Managere elmondta, hogy az "két számjegyű, és nem is egyessel kezdődik".
 
         Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR