A Manchester United hamarosan új stadiont kap, amelyet a brit Foster + Partners építésziroda tervezett meg, és amelyhez nem csak a mérkőzések megtartására alkalmas terület, hanem egy tágas, sétára, közlekedésre, vagy akár koncertek lebonyolítására használható külső tér is tartozik majd. A stadion, 100 ezer fős befogadóképességével, nagyobb lesz, mint elődje, az Old Trafford nevű létesítmény, és a teljes struktúra összességében kétszer akkora lesz, mint a Trafalgar tér. Foster elmondása szerint a labdarúgó-stadion megépítése fele annyi időbe telik majd, mint amennyi hagyományos esetben lenne: öt év alatt készen áll majd a megnyitásra, mivel előregyártott elemekkel dolgoznak, amelyeket a Manchesteri hajócsatornán szállítanak a helyszínre.
A stadiont az építész a világ legizgalmasabb projektjének, valamint egy miniatűr jövővárosnak nevezte, de a tervek nem minden esetben találtak lelkes fogadtatásra a helyiek részéről, részben a lebontásra ítélt, ikonikus Old Trafford stadion miatt, részben a hatalmas összegek miatt, amibe a konstrukció kerül majd. A brit Tribune szerint a teljes projekt 952 milliárd forintot emészt fel - ez jelentős összeg ugyan, de Foster szerint a környék átrendezése és fejlesztése 92 ezer új munkahely létrehozását, és évi 3500 milliárd forintnyi bevételt jelent majd az országnak. Összehasonlításképpen: a budapesti Puskás Aréna több mint 150 milliárd forintba került a 2017-2019 között zajló építkezés során.
(Fotó: Foster + Partners, Manchester United)
 
         Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR