 
                                            A Carruthers Geocorona Observatory szeptember 24-én, 7:30-kor (EDT) elstartolt a Kennedy Űrközpontból, és az IMAP, valamint a NOAA SWFO–L1 műholdakkal együtt az L1 Lagrange-pont felé tart. Ott két éven át figyeli az exoszférát, vagyis a légkör legkülső rétegét. A keresett „halo”, vagyis a geokorona nagyjából 482,8 km magasan kezdődik, és egészen a Föld és a Hold közötti távolság feléig húzódik – szabad szemmel azonban nem látható, csak az ultraibolya tartományban.
Az ötlet az Apollo–16 1972-es felvételére vezethető vissza: George R. Carruthers úttörő ultraibolya kamerája megmutatta ugyan a jelenséget, de nem adta ki a teljes képet. Most viszont modern, nagy látószögű és „közeli” (zoomos) kamerák együtt térképezik fel a teljes glóriát – és azt is, hogyan csócsálja a Napból érkező részecskeáram a Föld légköri hidrogénjét.
Ha mindez sikerül, nemcsak a saját bolygónkat értjük majd meg jobban, hanem azt is, mennyi vizet tarthatnak meg a távoli, lakhatónak ígérkező világok.
(Forrás: LS, kép: felvétel az 1972-es Apollo–16 küldetés részeként végrehajtott eredeti Carruthers-misszióból, forrás: Image credit: G. Carruther (NRL) et al. / Far UV Camera / NASA / Apollo 16)
 
         Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR