 
                                            A Cyber Rodeo névre keresztelt rendezvénynek már a felvezetése sem olyan volt, mint egy átlagos, szalagátvágós gyáravatóé: a drónrajokkal az égre felrajzolt Tesla modellek után Musk egy fekete Tesla Roadster volánja mögött gördült fel a színpadra, miközben a hangszórókból Dr. Dre szólt.
You can’t tell me @elonmusk is not the real-life version of Tony Stark. pic.twitter.com/9I11KojddU
— Chairman (@WSBChairman) April 8, 2022
A végletekig fokozott külsőségek ebben az esetben nem voltak túlzóak, hiszen a Teslának az Austin mellett megnyitott hatodik gyárával még saját magát is sikerült felülmúlnia: a hatalmas, csaknem egy négyzetkilométeres alapterületű épület Musk szerint a világ legnagyobb gyára, ahol a várakozásaik szerint évente mintegy félmillió Model Y-t fognak legyártani.
"Számításaink szerint 194 milliárd hörcsög férne el az épületben" - viccelődött a Tesla vezére, aki ezután elmondta, hogy a Giga Texasban az integrált áramkörökhöz hasonlóan igyekeztek az autók készítéséhez szükséges minden részleget összevonni, így egy tető alatt történik az akkumulátorok gyártása, az autók összeszerelése, festése és minden más munkafolyamat is. "Az egyik oldalon bemennek a nyersanyagok és a másik oldalon kijön az autó" - foglalta össze a gyár mögötti filozófiát Musk.
A minden eddiginél nagyobb gyár vélhetőleg jelentősen meg fogja dobni a Tesla gyártási kapacitását, amely az elmúlt 12 hónapban új csúcsot ért el azzal, hogy sikerült legyártaniuk egymillió autót. Musk szerint ez még csak a kezdet, hiszen az alig egy százalékos piaci részesedésüket szerinte akár húsz százalékra is fel tudják tornázni a jövőben, amiben már az újabb modelleknek is nagy szerepe lesz.
A Model Y mellett Texasban fogják gyártani a Tesla régóta várt pickupját, a Cybertruckot is, aminek a legújabb verzióját meg is mutatták a helyszínen összegyűlt, nem kisszámú közönségnek. Ahogy arra Musk is kitért, ezen a modellen már kilincsek sincsenek, mert "az autó érzékeli, ha ott vagy és tudja, mikor kell kinyílnia". A Cybertruck gyártása Musk ígérete szerint jövőre kezdődhet meg két másik modellel, az új Tesla Roadsterrel és a Tesla Semi elektromos kamionnal együtt.
Csakúgy, mint a Tesla emberszabású robotjáé, amely a tavalyi bejelentés óta nevet is kapott: az Optimus névre keresztelt robot Musk szerint "minden olyasmit meg fog csinálni, amire az emberek nem hajlandóak", de ennél többet egyelőre nem árult el arról, hogy pontosan mire számíthatunk. Szintén csak említés szintjén került elő egy robottaxi ötlete, ami a Tesla jelenlegi modelljeitől eltérően már teljesen önvezető lesz, Musk viszont ennek érkezésével kapcsolatban egyelőre nem határozott meg céldátumot. Ami az önvezetést illeti, a gyártó a Full Self-Driving (FSD) funkciót a következő évben minden Észak-Amerikában eladott autójában elérhetővé teszi, igaz, ahogy arról korábban írtunk, a "teljes önvezetés" megnevezés ebben az esetben kissé félrevezető, hiszen maga a Tesla is elismeri, hogy a vezetéssegítő rendszerük valójában csak kettes szintű önvezetésre képes.



 
         Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR