Amikor Marc Raibert, a Carnegie Mellon Egyetem és az MIT (Massachusettsi Műszaki Egyetem) professzora 1992-ben megalapította a Boston Dynamicsot, még nem tudta, hogy a cég egyszer majd robotikával fog foglalkozni, eleinte kifejezetten modellezésre és szimulációk létrehozására fókuszáltak. Raibert elmondása szerint a kezdő lökést a robotok építésének irányába a Sony-val való közös munka adta, majd hamarosan már a DARPA támogatásával építették a Big Dog nevű robotkutyaszerű gépüket.
Mára a Boston Dynamics az egyik legismertebb és legsikeresebb robotikai cég, aminek nevéhez fűződik többek között a 2020-ban kereskedelmi forgalomba hozott Spot négylábú robot, a rendkívül agilis Atlas humanoid és legújabban Stretch, az ipari rakodórobot megalkotása. A vállalat elsődleges célja soha nem kizárólagosan a praktikus robotok létrehozása volt, sokkal inkább a kísérletezés, ami a robotok képességeinek jobb megértését eredményezte, és annak ellenére, hogy ma már a Boston Dynamics jelentős kereskedelmi sikereket ér el, a cég továbbra is szereti olyan tevékenységekre használni az alkotmányait, aminek nincs egyértelmű gyakorlati haszna. A robotok emiatt gyakran perdülnek táncra egy-egy videóban és rendszeresen adják elő közösen a koreográfiákat, bár Raibert szerint a táncnak létezik előnye is: hozzájárulhat a robotok "érzelmi" kifejezéséhez.
Spot, Stretch és Atlas most kivételesen nem egy táncos videóban lépnek fel együtt, hanem a karácsonyi ünnepek szellemében ajándékokat parkolnak közös erővel a Boston Dynamics karácsonyi főhadiszállásán, ahol már megkezdődött az ünnepi készülődés. A cég rendszesen tesz közzé hasonló felvételeket a robotok karácsonyáról, korábban díszítettek már fát is a négy-, és kétlábú gépek, ezzel is demonstrálva egyik lehetséges hasznos felhasználási módjukat a robotoknak, amelyek egy több helyen lépnek szolgálatba.
A Boston Dynamics 2022 végén közzétett adatai szerint akkor több mint ezer Spot működött a világban, Stretch pedig már 2022-es forgalmazása előtt olyan népszerűvé vált, hogy az értékesítés kezdete előtt túladott minden példányon a cég. 
(Fotó: Boston Dynamics)
 
         Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR