 
                                            A Canoo két termékvonallal csatlakozott az amerikai elektromos autós startup-boomhoz. Terveztek egy szögletes villanyfurgont olyan szolgáltatóknak, mint a csomag-kiszállító vagy logisztikai cégek, illetve készítettek néhány elragadó látványtervet egy civil modellről is, amely pickup vagy kisbusz karosszériával is készülhet majd. Ezeket a kocsikat lifestyle-autóknak hívja a cég, az alábbi képeket elnézegetve teljes joggal:
A Canoo a tőzsdén is remekül szerepelt tavaly, az idei év elején viszont pénzügyi nehézségek és néhány kulcspozícióban lévő menedzser távozása miatt bizonytalanná vált a startup sorsa. A Canoo végül sikeresen visszahozta magát a gödörből: új vezetőket igazolt le olyan cégektől, mint például a BMW és tegnap bejelentette, hol építi meg autógyárát.
Oklahoma állam északkeleti részén, egy Pryor nevű kisváros mellett terül el az a 162 hektáros terület, ahol a karosszériaelem-gyártó csarnok, az összeszerelő üzem és a festőcsarnok épül fel, a tervek szerint 2023-ra. A Canoo gyára 2000 embernek ad majd munkát, csúcskapacitása 150 ezer autó évente. A hollandiai gyártás a jövő év végén kezdődhet meg, 2022. második negyedévében egy szerény ezer autós kontingenssel, majd 2023-ban 15 ezer autóval.
Az első Canoo-k elkészültére azonban nem kell még két évet várni. A cég leszerződött a márkafüggetlen holland VDL Nedcar autógyártóval a hétüléses kisbuszok bérgyártásról. (A Nedcarnál jelenleg Miniket és BMW-ket szerelnek össze.)
    
                     Az elektromos autókat az akku kicserélésével lehet a leggyorsabban újratölteni és Kína mintha rájött volna erre
            Kínában terjedni kezdett az elektromos autók gyors akkucseréjének lehetősége, ami a hosszú utakon is versenyképessé teszi a villanyautózást a belsőégésű technikával.
                
            Az elektromos autókat az akku kicserélésével lehet a leggyorsabban újratölteni és Kína mintha rájött volna erre
            Kínában terjedni kezdett az elektromos autók gyors akkucseréjének lehetősége, ami a hosszú utakon is versenyképessé teszi a villanyautózást a belsőégésű technikával.
        
    
    
                     Nemsokára az autók váza átalakulhat akkumulátorrá
            Kutatók az eddigieknél tízszer jobb hatásfokú strukturális akkumulátort fejlesztettek, a járművek vázába szervesen integrált energiatárolók sokkal könnyebbé és hatékonyabbá tehetik az elektromos járműveket.
                
            Nemsokára az autók váza átalakulhat akkumulátorrá
            Kutatók az eddigieknél tízszer jobb hatásfokú strukturális akkumulátort fejlesztettek, a járművek vázába szervesen integrált energiatárolók sokkal könnyebbé és hatékonyabbá tehetik az elektromos járműveket. 
        
    
    
                     Így hasznosul újra a villanyautók akkumulátora a Renault-nál
            A használt elektromosautó-akkumulátorok anyagának zártláncú újrahasznosítására indult projekthez csatlakozik a Renault.
                
            Így hasznosul újra a villanyautók akkumulátora a Renault-nál
            A használt elektromosautó-akkumulátorok anyagának zártláncú újrahasznosítására indult projekthez csatlakozik a Renault.
        
    

 
         Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR