A legújabb fejleményt a Zuckerberg versus Musk harc kapcsán Lex Fridman, amerikai podcast házigazda (és nem mellesleg feketeöves brazil jiu-jitsu (bjj) mester) napokban közzétett videója jelentette, amiben az látható, ahogy Fridman Zuckerberg-gel edz, illetve fogásokat gyakorol, vagyis bjj-s szakszóval élve „gurul”. Fridman azt mondta, alig várja, hogy edzhessen régi barátjával, Elon Muskkal és Mark Zuckerberggel, akik „nyilvánosan elfogadták” a kettejük közötti meccs kihívását. A harcművész hozzátette azt is, izgatottan várja, hogy a két cégvezér elinduljon a harcművészek útján, mert ezáltal még jobb vezetőkké, és emberekké válhatnak.
Mindeközben a világ egyik legnagyobb harcművészeti szervezete, a UFC elnöke, Dana White is közzétett egy videót, amiben egy „Zuckerberg vs. Musk” feliratú pólót visel. A ruhadarab ujján a White által vezetett szervezet logója is szerepel, ezzel azt sugallva, hogy az összecsapás a UFC keretein belül történhet meg. Ez azért is lenne megdöbbentő, mert a szervezet mérkőzéseit MMA szabályrendszerben vívják, ami nem csak a különféle fojtásokat és feszítéseket engedi meg a harcosok számára, de a fejre mért teljes erejű könyökütéseket és térdrúgásokat is.
— danawhite (@danawhite) June 25, 2023
A videó tanúsága szerint Zuckerberg láthatóan tényleg elkezdte a meccsre való felkészülést, vagy legalábbis az edzést, Musk azonban a múlt héten azt nyilatkozta, ő még nem.
A SpaceX alapítója szombaton a Twitteren azt írta, hogy a közte és Mark Zuckerberg közötti meccs „valóban megtörténhet”,
de azt is hozzátette, hogy még nem kezdett el edzeni, viszont ha ez a mérkőzés létrejön, akkor mindenképpen fog. Egészen friss fejlemény az ügyben, hogy azóta viszont Musk is elkezdte a felkészülést, legalábbis Lex Fridman újabb bejegyzése erre enged következtetni. A harcművész azt írta, "lenyűgözte" őt Musk ereje és ügyessége, amikor tegnap rögtönzött edzést tartott a milliárdosnak. Hozzátette azt is, nagyon inspiráló számára látni, hogy Zuckerberg és Musk harcművészetekkel foglalkozik, de sokkal többet tudnak a világért tenni, ha csupán edzenek, és nem harcolnak egymás ellen. Ennek ellenére Musk sejtelmesen azt mondta Fridmannek az ügy kimenetelével kapcsolatban, hogy "annak a legnagyobb valószínűsége, ami a legszórakoztatóbb".
I did an impromptu training session with @elonmusk for a few hours yesterday. I'm extremely impressed with his strength, power, and skill, on the feet and on the ground. It was epic. It's really inspiring to see Elon and Mark doing martial arts, but I think the world is served… pic.twitter.com/cq00A9Xnmw
— Lex Fridman (@lexfridman) June 27, 2023
A SpaceX vezérigazgatójának édesanyja, Maye Musk azonban nem támogatja a mérközés ötletét, és azt írta, megkönnyebbült, hogy "a harcot most törölték", pontosabban ő maga mondta le a meccset, bár erről a Musk és Zuckerberg még nem tud.
Zuckerberg Fridman podcastjában azt mondta, hogy mivel ő nem egy nehézsúlyú fickó, a hátulról történő fojtásokat részesíti előnyben, amelyeket „humánusabbnak” tart, mint a különböző ízületekre gyakorolt fogásokat, vagy fájdalmas feszítéseket. Ami a két cégvezér közötti különbségeket illeti, Musk 187 centis magasságával és körülbelül 85 kilogrammos súlyával több súlycsoporttal Zuckerberg felett van, aki 171 centiméter és a becslések szerint kevesebb, mint 70 kilogramm. Igaz, a küzdősportokban a megfelelő technikai képzettség, illetve állóképesség jellemzően többet nyom a latban, mint a testméret.
Azt mindenesetre egyelőre nehéz megítélni, hogy mennyi realitása van a két milliárdos közötti fizikai összecsapásnak, ha azonban valóban megtörténik, egészen biztos, hogy a világ egyik legnézettebb eseménye lesz.
(Borítókép: Lex Fridman)
 
         Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR