Ezen mirigyek termelése a menstruációs ciklus során is változhat, azonban még mindig nehéz feltérképezni, hogy a hormonok ingadozása hogyan befolyásolja a bőr állapotát ebben az időszakban. Éppen ezért a L’Oréal együttműködésre lépett a Clue nevű femtech alkalmazással, hogy továbbfejlessze a vásárlók tudományos ismereteit a bőr egészsége és a menstruációs ciklus összefüggéseiről.
A Cluenak jelenleg több mint tizenkétmillió felhasználója van, százkilencven országban: ez a partnerség összefogja a L'Oréal bőrápolási szakértelmét és beautytech ambícióit a Clue vezető szerepével a reproduktív egészség és az adatvezérelt technológia területén. A Clue mindemellett együttműködik a L’Oréal Aktív Kozmetikai Divíziójával és klinikai szakértőivel is, hogy tudományosan megalapozott új tartalmakat dolgozzanak ki a menstruációs ciklusról és a bőr egészségéről a www.helloclue.com webhelyen.
Barbara Lavernos, a L’Oréal kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató helyettese szerint izgatottan várják a közös munkát, mivel a L’Oréal-nál szilárd meggyőződésük, hogy az innováció, amelyet az emberek szépségének és jólétének növeléséért megvalósítanak, az a tudomány és a technológia kereszteződésében rejlik.
A partnerséggel nem csupán úttörő szerepet kívánnak betölteni a tudományos innovációban, de céljuk, hogy a lehető legjobb személyre szabott bőrápolási rutinokat dolgozzák ki vásárlóik számára
a bőrük egészségével, szépségével és wellness törekvéseikkel kapcsolatban, figyelembe véve a menstruációs ciklusukat a pubertástól a menopauzáig.
Myriam Cohen-Welgryn, a L’Oréal Aktív Kozmetikai Divíziójának elnöke hozzátette, hogy részlegük szoros kapcsolatban áll világszerte vezető klinikai szakértőkkel. Örömükre szolgál, hogy egyesítik erőiket a Clue-val, és összehozzák a bőrgyógyászokat, endokrinológusokat és nőgyógyászokat, hogy bővítsék a hormonális ciklusokhoz kapcsolódó bőrproblémákról szóló ismereteket. Ennek köszönhetően jobban megérthetik a nők igényeit és hozzásegíthetik őket az egészségesebb bőr eléréséhez.
A Clue társ-vezérigazgatója, Audrey Tsang úgy véli, hogy a bőr változásai az egyik leginkább nyomon követett kategória a Clue alkalmazásban a menstruációs ciklus és a menstruációs tünetek mellett, ezért pontosan tudják, hogy ez milyen fontos a nőknek. A L’Oréal bőrápolás terén szerzett mély tudományos ismereteiknek köszönhetően új és hasznos információkat nyújthatnak nem csupán a Clue felhasználóinak, de minden fogyasztónak arról, hogy a menstruációs ciklus milyen hatással lehet a bőrre.
(Forrás: L'Oréal, Clue, fotó: L'Oréal, Unsplash/Ava_Sol)
Panamera Sport Turismo E-Hybridek
Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera E-Hybridek
A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne E-Hybridek
A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR