A norvég vállalat az indítóhely üzemeltetőjeként biztosítja a műszaki infrastruktúrát, beleértve az indítóállásokat és az épületeket, míg az indítóállomások üzemeltetői és az egyéb szolgáltatók a hordozórakétákat és a hasznos terheket hozzák majd az űrrepülőtérre. Emellett a norvég kormány is teljes mértékben támogatja a vállalkozást, és nagyjából 42 millió dollárt különített el az űrkikötő fejlesztésére.
Annak ellenére, hogy a norvég űrkutatás nagy múlttal rendelkezik, a skandináv országról mégsem köztudott, hogy több mint 60 éve aktív ezen a területen, és már 1962-ben indítottak norvég szuborbitális rakétát az Andøyában található bázisról. A Vesterålen-szigetcsoport legészakibb szigete, amely mintegy 300 kilométerre fekszik az északi sarkkörön belül, ugyanis ideális rakétaindító állomás, ezért is döntöttek úgy, hogy a bázisról mostantól műholdakat is bocsátanak fel. Ennek oka, hogy
Andøya elhelyezkedése tökéletes kiindulópont a kis műholdak által használt poláris és napszinkron pályák eléréséhez.
Ezeken a pályákon a műholdak számos kereskedelmi és tudományos célt szolgálhatnak, a földmegfigyeléstől a tengeri felügyeletig és a távközlésig.
A tudományos célok mellett a gazdasági szempontok is nagy szerepet játszottak az északi ország döntésében, a Morgan Stanley globális befektetési bank és vagyonkezelő cég előrejelzése szerint ugyanis az űrkutatás 2040-re 1 milliárd dolláros iparággá válik. Simon Flack, az Invest in Norway űrbefektetési igazgatója szerint, míg korábban a műholdindítás és az űripar kizárólag nagy, állami befektetéseken keresztül fejlődött, mára ez jelentősen megváltozott. Elon Musk, a SpaceX-szel életképes üzleti modellt hozott létre, ez pedig megmutatta, hogy magáncégek is képesek kisebb hordozórakéták, illetve műholdak felbocsátására, Norvégia pedig az első olyan ország lesz Európában, amely ezt egy saját űrrepülőtérrel megkönnyíti számukra.
Az európai indítóállomásra való igényt jól jelzi, hogy bár a bázis még meg sem nyitott, máris vannak érdeklődők, és az Andøya Space már alá is írt egy megállapodást az Isar Aerospace és a Rocket Factory Augsburg (RFA) német műholdindító vállalatokkal. Az Andøya Space az indítási infrastruktúrával kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtja majd az indítóüzemeltetőknek, míg az Isar Aerospace és az RFA a nemzetközi ügyfelek számára kínál majd indítási kapacitást.
(Borítókép: Andøya Space As)
 
         Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR