 
                                            A Drive Pilotot ugyanis eddig mindössze 60 km/h-s sebességig lehetett használni, ami a gyakorlatban azt jelentette, hogy a sofőrök csak akkor kaptak kimenőt a vezetés fáradalmai alól, ha az autópályán komolyabb dugó alakult ki. A Mercedes szerint viszont a rendszert hamarosan már 95 km/h-s sebességig is használhatják majd a luxusautóik tulajdonosai, ami ugyan autópályán még mindig nem kifejezetten utazósebesség, de legalább már alulról súrolja azt.
Ez azt jelenti, hogy a sofőröknek sem a kezüket nem kell a kormányon tartaniuk, sem pedig nem kell az útra figyelniük, ehelyett akár dolgozhatnak, filmet nézhetnek vagy pihenhetnek is utazás közben. Egy fontos megkötés, hogy a vezető nem aludhat el, ezt az autó a beépített kamerák segítségével folyamatosan ellenőrzi. Ahogy arról a T3 beszámolt, a Drive Pilot másik fontos megkötése, hogy a rendszer csak akkor működik, ha az autó egy másik, 95 km/h-nál nem gyorsabban haladó autó mögött halad, ellenkező esetben kikapcsol.
A megújult Drive Pilot hardveres szinten is máshogy működik, mint az elődje, hiszen amíg az eddigi rendszer radarral, kamerákkal valamint ultrahangos szenzorokkal tájékozódott, addig az új Drive Pilot már lidart és az út nedvességet érzékelő szenzorokat is használ, emellett kapott egy új hátsó kamerát, fejlettebb GPS-t és mikrofonokat is, amelyek segítségével az autó a megkülönböztető hangjelzést használó járműveket is képes felismerni és automatikusan félreállni az útjukból.
(Borítókép: Carsten Koall/picture alliance via Getty Images)
 
         Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR