 
                                            Fritsche első lépésben létrehozta a vonat prototípusát, célja pedig az volt, hogy az működőképes legyen. Csakhogy az alkotás folyamatának megvoltak a maga buktatói, de erről majd kicsit később. A lényeg, hogy háromszori ismétlés és egy komplett újratervezés után végül kitalálta, hogy hogyan nyomtathatja ki az igazi vonat kicsinyített mását, amely zökkenésmentesen közlekedhet a síneken.
Következő lépésben egy rövid és egyszerű tervrajzot készített. A gépészmérnöknek figyelnie kellett, hogy a pálya elég rövid, és valóban egyszerű legyen, hiszen egy prototípusról beszélünk. Egy prototípusról, ami, ha meggyőzi őt a működőképességről, akkor egy napon akár valósággá is válhat:
Miután megtervezte a hullámvasutat és az adatokból kidolgozott egy úgynevezett spline- függvényt, majd az adatokat egy Fusion 360 nevű tervezőprogramba táplálta, ahol mindent kézzel modellezett. Állítása szerint mindez rendkívül időigényes folyamat volt, és körülbelül hatszáz órát igényelt. Hozzátette: körülbelül egy évvel a projekt megkezdése előtt már elkészítette az indítómotor prototípusát, illetve a menet közben, a 3D-modellezés teljes folyamata alatt alkatrészeket nyomtatott, így néhány perc (esetleg óra) alatt ellenőrizhette a tervet.
Innen már 'csak' az automatizáció volt hátra, ezért Fritsche mikromotorokat helyezett el a hullámvasút mindazon részeire, ahol erre a mozgás biztosítása miatt szükség volt. Ezután barátja segítségével írt egy algoritmust, ami többek között elindítja a kocsit, mozgásban tartja, illetve működteti a fékeket. Szerinte a kód megírása jelentette a legnagyobb kihívást a projekt során. (További háromszáz órát.)
Eddigi tapasztalatainak fényében Fritsche azt tanácsolja a leendő 3D nyomtatott hullámvasút-tervezőknek, hogy haladjanak lassan és megfontoltan, és ne rögtön egy funkcionális modellben gondolkodjanak. Kezdjék el kicsiben, és így haladjanak felfelé egy statikus vonat- és vágánytervezéssel, miután szilárd tudásalapot szereztek a 3D-s modelltervezésben. A gépészmérnök jelenleg egy Weebly nevű weboldalon dolgozik, ahol hamarosan részletesebb áttekintést adhat a projekt mögött meghúzódó folyamatokról. Aki pedig kíváncsi munkásságára, követheti Instagram-fiókját és/vagy YouTube-csatornáját.
(Fotó: Instagram/Dan Fritsche)
 
         Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR