A brit Humanoidot még csak egy éve alapították, és első robotjuk prototípusát sem mutatták még be teljes életnagyságban, de a cég ambíciózus célt tűzött ki maga elé: olyan humanoidokat terveznek gyártani, amelyeket nem laboratóriumi fejlesztésekre vagy kísérletezésre használnak majd, hanem minél előbb munkába állítanak, hogy az emberekkel együtt dolgozzanak. A cég sokadik azon gyártók sorában, amelyek az emberszerű robotokban látják az ipari munkások vagy akár otthoni kisegítők jövőjét, vagyis robotokra bíznák a nehéz, monoton munkák elvégzését, de a Humanoid a gyors “bevethetőség” érdekében nem ragaszkodik az olyan megszokott formaságokhoz, mint az arc, vagy a lábak, hanem inkább guruló platformokat, és nagy méretű kijelzővel ellátott gépeket fejlesztenek, bár a kifejező, mimikával rendelkező humanoidok egyébként is ritkák a gyakorlati felhasználási területeken.
Később lábakat is kapnak majd a robotjaik, de jelenleg a cég szerint a logisztika terén 80%-ban főként a guruló platformokat keresik a vállalatok. A cég első robotját, a HMND 01 modellt 2025-ben mutatják majd be, addig is csak rövid ízelítőt nyújtott a gyártó a leendő robottal kapcsolatban, de a specifikációkról már lerántották a leplet: eszerint a robot 175 centiméter magas és 70 kilogrammos lesz, 5,4 km/h-ás sebességgel (a lábakkal ellátott verzió esetében) és 4 órás üzemidővel. A robotokat speciális, cserélhető öltözetben árulják majd, amit az aktuális munka igényeihez igazítanak.
(Fotó: Humanoid)
 
         Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR