A TechCrunch-on olvasható hír szerint a cég története egy csalódott szülőpárral kezdődött: egy ruházati cég vezetője és a felesége nem voltak elégedettek a babamonitor-kínálattal. Olyannyira, hogy pár év múlva, a cégük weboldalán egy egész fejezetet szentelnek annak, hogy a mennyivel tud többet az ő termékük, mint a konkurens Nanit.
A szülők java valószínűleg annyit vár az ilyen kütyüktől vagy appoktól, hogy megbízhatóan jelezzék, ha a kisbabájuk felébredt, amikor ők hallótávolságon kívül, például a távolabb eső hálószobájukban vagy a kertben vannak. Ezzel szemben a Nanit Pro kamera nagyfelbontású videót közvetít a gyerekről, éjjellátó üzemmódja is van, de emellett légzésfigyelő szalag, videótárolási lehetőség, alvásmintázatot figyelő alkalmazás és hasonlók szolgálják ki az információkra éhes anyukákat és apukákat.
A Harbor alapítói szerint azonban mindez kevés, ezért az ő termékük wifikapcsolat nélkül is működik, külön monitort adnak hozzá, alvási tanácsadókkal lehet társalogni, és így tovább. Ám ami a legkülönösebb: arra is lehetőséget biztosítanak, hogy távdadusok vigyázzák a gyerekek álmát. Ahogy írják, az Egyesült Államokban egy éjszakai dadus alkalmanként 4-700 dollárba, azaz 140-250 000 forintba kerül, igaz, személyesen ott van a lakásban. Ezzel szemben ők egy még meg nem meghatározott kiegészítő díjért cserébe hozzáértő szakembereket ültetnek a monitorok elé, dadusonként egyszerre legfeljebb öt babát figyelve, hogy a szülők csak akkor ébredjenek fel, ha valóban muszáj. És ugyan többször kiemelik, hogy kizárólag olyan esetekben látja a gyerek kameraképét a dadus, ha azt anya és apa kifejezetten bekapcsolják, ám feltehetőleg sok szülőben felmerül a kérdés: mi a rosszabb, ha egy jószándékú, felkészült idegen figyeli a gyerekünket, vagy ha karikákkal a szemünk körül ébredünk néhány hónapon át.
 
         Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR