 
                                            Az eVTOL-okat, vagyis elektromos, egy helyből történő, függőleges le-, és felszállásra alkalmas légi járműveket, amelyek akár pilóta nélkül is működhetnek, általában rövid távú utasszállítási célokra szánják a gyártók, például városokon belüli légitaxi szolgáltatások megvalósítására. Ezeknek az eszközöknek határokat szab az akkumulátoros energiaellátás, ezért a hatótávnövelés az esetükben csak korlátozott mértékben lehetséges, de nagyon hasonló felépítésű hibrid járművekkel megoldható a probléma.
Az eVTOL-okhoz hasonló kialakítású VTOL-ok üzemanyaggal működő hajtóművekkel is rendelkeznek, így sokkal hosszabb távra indulhatnak és akár országok közti, vagy interkontinentális utak megtételére is képesek. Egyike a gyártóknak, amelyek ilyen extra hosszú hatótávú járműveket fejlesztenek, az Aura Aerospace, aminek Ranger nevű VTOL-ját nemrégen mutatták be.
A Ranger meghajtását két turbóventilátoros sugárhajtómű biztosítja, de ezek csak akkor kerülnek elő rejtekükből, mikor a jármű már a levegőbe emelkedett a propellerek segítségével - a magasban teljes hosszúságukban kinyílnak a szárnyak és a rajtuk elhelyezett motorok működésbe lépnek. Amint a jármű elérte a megfelelő menetsebességet, ami nagyjából 820 km/h-át jelent, a propellerek nem csak lekapcsolnak, hanem egy-egy csőszerű tartóba kerülnek, ami a propellerek miatt kialakuló légellenállást hivatott csökkenteni. A Ranger innentől kezdve 0,66 Mach-al halad úticélja felé, akár 18 000 kilométeren át, miközben négy utasát és a pilótát szállítja. A járműben a környezetbarát működés jegyében SAF (sustainable aviation fuel) üzemanyagot használnak.
Az akár 22 órásra nyúló út alatt az emberi irányításra csak különleges esetben van szükség, mivel a gép automatizált üzemmódban is tud repülni, a fedélzeten a kényelmet pedig a miniatűr konyha és mellékhelyiség biztosítja. Az Aura Ranger VTOL a tervek szerint az óceánokon átívelő, interkontinentális utak ideális szállítójárműve lehet, de egyelőre csak koncepció formájában létezik, a gyártócég arról nem adott információt, hogy pontosan mikor kezdik a gép fejlesztését. Az Aura korábban a Guardian programon dolgozott, amelynek során egy 4-6 személyes VTOL-t építettek meg, de egyelőre még az a jármű sem készült el, csak egy kisebb méretű prototípusát tesztelték.
(Fotó: Aura Aerospace)
 
         Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR