A Kia az idei CES-en fedte fel a nagyközönség előtt a moduláris, elektromos járműcsaládjának terveit, amelyet a PBV (Platform Beyond Vehicle) koncepciójának keretében alkotott meg. A járművek többszemélyes szállítóeszközök, amelyek a mai autóktól jelentősen eltérő formát vesznek fel: tágas belső tér és az utazás közbeni beszélgetésre és szórakozásra alkalmas berendezés jellemzi őket. Az ülések ennek érdekében forgathatóak, a kormány pedig eltolható, hogy használaton kívül ne foglalja a helyet.
A járműcsaládot több modell alkotja, többek között egy rakományok szállítására és egy kisebb méretű, városi autózásra való típus, de az első megjelenő modell a PV5 lesz, ami “személyszállító és mobil műhely” egyben a KIA definíciója szerint. A duplaajtós, kisbuszhoz hasonló jármű belső tere letisztult és az animációk alapján kényelmesnek hat, de valódi verziójáról csak később hull le a lepel, mivel a jármű még tesztelés alatt áll.
A gyártó a megjelenését 2025-re tervezi és egyből három különböző fajta karosszéria-kialakítású típust tesznek majd elérhetővé, később pedig az önvezető PV5 is érkezhet, ami már sofőr nélkül tud közlekedni.
(Fotó: KIA)
 
         Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR