Erre azért még nem érdemes mérget venni, hiszen a Samsunggal kapcsolatban évek óta lehet olyan pletykákat hallani, hogy a cég gördíthető vagy többször hajlítható kijelzős telefonnal készül meglepni a piacot, ám ezekből a hírekből eddig nem lett semmi. Most a Gizmodo és más híroldalak egy névtelen szivárogtatóra hivatkozva ismét felmelegítették a témát, és néhány részletet is megosztottak a telefonról, ami a hírek szerint 2025 végén vagy 2026 elején érkezhet. Eszerint az új készülék G Fold néven kerül majd boltokba, a kijelzője pedig összecsukva 6,54 colos, teljesen kinyitva 9,96 colos lesz. A telefonról azt is tudni vélik, hogy a tömege a Mate XT-hez hasonlóan 300 gramm körül lehet, viszont valamivel vastagabb lesz, mint a Huawei telefonja. (Összehasonlításképpen: egy hagyományos csúcskategóriás telefon manapság 220-230 grammot nyom, a vastagságuk pedig jellemzően 8-9 mm körül mozog, miközben a Mate XT összecsukva majdnem 13 milliméter vastag).
A Gizmodo szerint a telefon nevéből arra lehet következtetni, hogy a Samsung a Flex G névre keresztelt, az elmúlt években több technológiai kiállításon is bemutatott panelt fogja használni a készülékben, amelynek mindkét “szárnya” egy irányba nyílik. Ha ez így lenne, akkor a Samsung telefonja jelentősen különbözne a Huawei duplán hajlítható telefonjától, amelynek a két oldala különböző irányba nyílik Z-alakban, ennek köszönhetően pedig a Mate XT-t kisebb és nagyobb táblagéppé is szét lehet hajtogatni.
A fenti teóriának ugyanakkor ellentmond, hogy - ahogy arra a GSM Arena is rámutatott - a Samsung az S25-széria januári bemutatóján már megmutatta a többször hajlítható telefonja sziluettjét, ami határozottan egy Z-alakban hajlítható telefonra emlékeztetett. A Samsung Displaynek pedig van is ilyen megoldása Flex S néven, amit a tavalyi barcelonai Mobil Világkiállításon közelebbről is meg tudtunk nézni, igaz, csak az egyik oldalról.
(Fotó: Bobák Áron/Rakéta.hu)
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne E-Hybridek
A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera Sport Turismo E-Hybridek
Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Taycan modellek
A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR