 
                                            A Volkswagen az elektromos autózás terén nagy lépéseket tett az elmúlt időszakban, többek között azt is bejelentették, hogy a Golf modellek kilencedik generációs tagjai az ID széria részeként jelenthetnek majd meg, vagyis elektromos meghajtást kapnak (bár a Golfnak korábban is létezett e-verziója), valamint olyan elektromos kísérleti autón, a Gen.Travelen is dolgozik, amely az önvezető autók technológiájának tesztelését és demonstrációját szolgálja majd. A vállalat az elektromos meghajtást azonban már nem csak a négykerekű járművekben, hanem egy ötkerekű személyszállítóban is elkezdte alkalmazni, megépítették ugyanis a 20 km/h-ás sebességgel száguldó irodai széket, az épületeken belüli közlekedés megreformálására.
A szék, aminek külön nevet nem adtak (feltehetően azért sem, mert soha nem kerül majd tömeggyártásba), azzal a céllal jött létre, hogy bizonyítsák: lehetséges az irodai dolgozók számára azt az érzést nyújtani egy székkel, mintha egy Volkswagen autóban dolgoznának. Hogy erre mekkora az igény vagy szükség a dolgozók részéről, azt nem lehet biztosan tudni, de a norvég mérnökök mindenesetre nem végeztek félmunkát:
az ülőalkalmatosságot minden extrával felszerelték, ami az irodai közlekedés kényelmét és biztonságát garantálja.
A "sofőr" elé kerülő akadályokat az ultrahangos szenzorok és a hátsó kamera érzékeli, ez utóbbinak a képét a kartámaszba épített kijelző mutatja, hogy ne kelljen mindig hátrafordulni a környezet forgalmának ellenőrzéséhez. A biztonságot szolgálja a becsatolható biztonsági öv, az első index-, és hátsó féklámpa, a kényelmet pedig a pedállal működő meghajtás, az integrált hangszórók, amelyek egyetlen gombnyomásra zenét is játszanak, a fűthető ülés és a diszkófények, amelyek bulihangulatot varázsolhatnak a pénteki délutánokba a munkaidő lejárta után. Mivel az akkumulátor egy feltöltéssel 12 kilométer megtételére teszi képessé a járművet, ezért az irodán belüli közlekedéshez valószínűleg nem kell túl gyakran a töltéssel bajlódni.
A szék, bármennyire hasznos kiegészítője lehetne a mindennapos feladatvégzésnek a munkahelyeken, nem vásárolható meg, de Norvégiában a vállalat szalonjaiban kipróbálható a Dezeen leírása szerint. A speciális járművet az elektromos autókat bemutató Bjørn Nyland YouTube videójában lehet alaposabban megtekinteni.
(Fotó: Volkswagen)
 
         Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR