 
                                            A változás az órák megjelenésében nem igazán érhető tetten, hiszen a Watch GT 5-széria szinte megszólalásig úgy néz ki, mint az előző generáció, a dizájnbeli változásokat gyakorlatilag csak nagyítóval lehetne kiszúrni. Ez a változatlanság egyáltalán nem baj, hiszen a Watch GT-sorozat eddig is kifejezetten szép volt, különösen igaz ez az óra titán szíjas változatára, ami a GT 5 sorozat esetében a Pro modellnél érhető el. Ezt a változatot a Watch GT 4-szériánál pihentette a Huawei, így biztosan sok felhasználó örömmel veszi, hogy a GT 5 esetében a visszahozták a Pro verziót, amelyet a korábbi Pro modellekhez hasonlóan többek között EKG-funkcióval is elláttak.
Az órák méretei sem változtak, a sima Watch GT 41 valamint 46 mm-es méretben, míg a Watch GT 5 Pro 42 és 46 mm-es méretben érkezik; a kisebbik modell 1,32 colos, míg a nagyobbik verzió 1,43 colos 466x466 pixeles AMOLED kijelzőt kapott, tehát ebben sincs különbség a Watch GT 4-hez képest. Képességek tekintetében ugyanakkor az óra kifejezetten sokat fejlődött, ezek közül a fontosabbakat az alábbi galériában foglaltuk össze.
(Fotó: Bobák Áron/Rakéta.hu)
 
         Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR