Hogy ez így van-e, azt egyelőre nem tudjuk, de az biztos, hogy a technikai leírása alapján a Vive Pro 2 valóban a maximumot hozza, amit ebben a kategóriában ma nyújtani lehet. A látványról két 2448x2448 pixeles felbontású, 120Hz-es képfrissítésű LCD panel gondoskodik, vagyis a szemüveg összességében 5K-s felbontásra képes. A HTC a Vive Pro 2-ben kétrétegű lencséket használt, amelyek ennek a megoldásnak köszönhetően 120 fokos látószöget biztosítanak, a képminőségről pedig egy újfajta RGB szubpixel technológia gondoskodik. A gyártó állítása szerint ezzel nem csak a mozgás közben fellépő elmosódást (és a részben ebből fakadó mozgásbetegséget) sikerült megoldani, de az úgynevezett screen-door hatásnak is búcsút mondhatunk, vagyis a pixeleket elválasztó vonalak egyáltalán nem látszanak az új szemüvegnél.
Az elődjéhez hasonlóan természetesen ebből a szemüvegből sem maradt ki a beépített, három dimneziós térhangzást lehetővé tevő hangszóró, emellett a HTC szerint a szemüveg kényelmesebb lett, és a súlyeosztása is jobb, mint a korábbi modelleké.
Ahogy a bevezetőben már utaltunk rá, a Vive Pro nem lesz olcsó, a június 4-n érkező (és már most is előrendelhető) szemüveg önmagában is 819 euróba kerül, de a két bázisállomást és két kontrollert is tartalmazó csomaggal az ára máris 1400 eurónál van. Komolyabb gémerek ezt az árat még könnyedén feljebb tudják tornászni, a szemüveghez többek között kapható a vezeték nélküli használatot lehetővé tevő Wireless Adapter (408 euró), valamint a márciusban bemutatott Facial Tracker (139 euró) és Vive Tracker 3.0 (139 euró) is, így a teljes csomag ára akár a 2000 eurót (750 ezer forint) is átlépheti.
A Vive Pro 2 használatához emellett szükségünk lesz egy erősebb PC-re is, igaz, a HTC igyekezett megoldani, hogy a készülék minden olyan számítógéppel működjön, amelyek az első Vive Próval is elboldogultak. Ennek érdekében az AMD-vel és az Nvidiával összedolgozva sikerült megoldaniuk, hogy a Display Screen Compression technológiával a Vive Pro 2 DisplayPort 1.2-vel is kompatibilis legyen. A minimum rendszerkövetelmény a Vive Pro 2 termékoldala alapján Intel Core i5-4590 és AMD Ryzen 1500 processzornál, 8 GB RAM-nál valamint Nvidia GeForce GTX 1060 és AMD Radeon RX 480 GPU-nál kezdődik, de persze ha a legmagasabb felbontással és/vagy képfrissítéssel szeretnénk használni a Vive Pro 2-t, akkor ennél erősebb hardverre lesz szükségünk.
 
         Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR