Fura dolog hívta életre a Facebook és a Gucci összefogását

2021 / 05 / 01 / Perei Dóra
Fura dolog hívta életre a Facebook és a Gucci összefogását
A vád: hamisított Gucci-termékek árusítása a Facebookon. Az esetről a Reuters írt, cikkükben a két cég közleményére hivatkozva. A beszámolóból többek között az is kiderül, hogy az olasz divatmárka és a közösségi platform összefogására korábban még nem volt példa, hasonló együttműködés viszont már született az Amazon és a Valentino and Ferragamo között.

Na de térjünk vissza az eredeti problémára

A Gucci állítása szerint a felhasználó egyszerre több Facebook- és Instagram-profillal is jelen volt a közösségi térben, hogy minél több árucikett áruljon, illetve eladhasson. A koronavírus-járvány megjelenése óta a vásárlók a luxustermékeket is online szerzik be, mindez pedig több luxuscikk megjelenítésére ösztökéli a közösségimédia-felületeket. A gyártók bizalmának elnyeréséhez ugyanakkor az oldalaknak eredményesen ki kell szűrni az esetleges hamisítványokat.

A Reuters idézi a Facebook közleményét, miszerint egymilliónál is több tartalmat töröltek a Facebook-ról és az Instagram-ról 2020 első felében,

miután ezrével jelentettek hamisított cikkek a gyártók, köztük a Gucci is.

A közlemény továbbá megemlíti, hogy a Gucci más platformokon is harcolt a hamisított termékek ellen. Állításuk szerint 2020-ban a márka csalásmegelőzési csapata összesen négymillió online árult hamisított terméket töröltetett az internetről, erőfeszítéseik eredményeképp pedig összesen negyvenötezer honlap, köztük közösségimédia-profilok szűntek meg.

(Fotó: Unsplash/Dima_Pechurin)

További cikkek a témában:

A Nike következő dobása lekörözheti az emberi vérrel átitatott cipőket Új cipőfelújítási programot hirdetett a népszerű sportszergyártó, ami ígéretük szerint egyszerre kedvez a bolygónak és a vásárlók pénztárcájának. Vagy lehetséges, hogy mindez csupán egy újabb marketingfogás?

A Facebook megkérdez majd saját hírfolyamunkról, több kontrollt kaphatunk Facebook hírfolyamunk kezelése hosszú évek óta nincs igazán a kezünkben, és a vállalat most azt ígéri, hogy változtat ezen a minimum megkérdőjelezhető gyakorlaton.

A Facebook részt szeretne a Clubhouse sikeréből az új Live Audio Rooms szolgáltatással A Clubhouse 2021-ben vált megkerülhetetlen kulturális jelenséggé, magához vonzotta magához a hírességeket, és becslések szerint elérte az egymilliárd dolláros értéket. A Facebook eddig volt képes tétlenül nézni az app térhódítását.


Hello Szülő! Ha a gyereked nem tud valamit, akkor téged fog kérdezni. De ha te szülőként nem tudsz valamit, akkor kihez fordulsz?
A digitális kor szülői kihívásairól is találhattok szakértői tippeket, tanácsokat, interjúkat, podcastokat a Telekom családokat segítő platformján, a https://helloszulo.hu/ oldalon.
Csillagfényes kalandok az egész családnak - Magyarország legjobb csillagvizsgálói
Csillagfényes kalandok az egész családnak - Magyarország legjobb csillagvizsgálói
A modern csillagvizsgálók ma már igazi élményközpontokként működnek, ahol a tudomány és a szórakozás tökéletes harmóniában találkozik, így nem csak a csillagászat iránt mélyebben érdeklődőknek nyújtanak izgalmas kikapcsolódást, de a családi programoknak is ideális célpontjai lehetnek.
Zsebpénz helyett karrier - Minden, amit a diákmunkáról tudni érdemes
Zsebpénz helyett karrier - Minden, amit a diákmunkáról tudni érdemes
Cikkünkben bemutatjuk a magyarországi diákmunka-piac helyzetét, a vonatkozó szabályozásokat, az adózási tudnivalókat, valamint a diákmunka előnyeit és a munkahelyválasztás szempontjait.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.