 
                                            A felhasználókat a következő napokban egy üzenet fogja fogadni, amikor belépnek a Messengerbe, ami után dönteniük kell, hogy továbbra is a meglévő Facebook-fiókjukkal akarják használni a Messengert, vagy különálló fiókot regisztrálnak. Ha az utóbbi mellett döntenek, akkor meg kell adniuk a teljes nevüket, a születési dátumukat valamint a nemüket, ezután pedig e-mail címmel vagy telefonszámmal tudnak új Messenger-fiókot regisztrálni.
Bár a változtatást valószínűleg sokan üdvözlik, azt azért érdemes hozzátenni, hogy a különálló Messenger-fiókkal bizonyos funkciókról is le kell mondanunk, többek között:
Ha a későbbiekben mégis úgy döntünk, hogy inkább a Facebook-fiókunkkal szeretnénk használni a Messengert, a korábbi döntésünket bármikor megváltoztathatjuk. Ehhez nincs más dolgunk, mint hogy a Facebook-fiókunkkal lépjünk be a chatalkalmazásba.
A Meta január végén jelentette be, hogy a Digitális Piacokról szóló jogszabály (DMA) március 6-án hatályba lépő rendelkezéseihez igazodva lehetővé teszi az európai felhasználók számára, hogy szétválasszák egymástól a Facebook, az Instagram valamint a Messenger fiókjaikat, emellett a Marketplace-t és a Facebook Gaminget is különálló fiókkal használhatja, aki szeretné. Ennek oka, hogy a DMA most életbe lépő rendelkezései megnevezik az úgynevezett "kapuőröket", akiknek bizonyos szolgáltatásaira szigorúbb szabályok vonatkoznak. Az EU összesen hat multinacionális vállalat (Meta, Alphabet, Amazon, Microsoft, Apple és ByteDance) 22 szolgáltatását vette fel a listára, amelyek az új szabályok alapján már nem köthetik a felhasználókat a cég saját ökoszisztémájához.
A DMA-nak várhatóan ezen jócskán túlmutató hatásai is lesznek, hiszen az azt is előírja a kapuőröknek, hogy nem részesíthetik előnyben a saját szolgáltatásaikat, valamint bizonyos esetekben átjárhatóságot is megkövetel velük szemben - utóbbi kitétel főként az Apple-nek okoz komoly gondokat, akiknek meg kell nyitniuk a telefonjaikon futó iOS operációs rendszert a harmadik féltől származó alkalmazásboltok előtt, így az App Store-ból származó bevételeik minden bizonnyal csökkenni fognak.
Az európai szabályozási környezetnek nem ez volt az első látványos hatása a Meta üzletpolitikájára, hiszen a cég tavaly novemberben bevezette az EU-ban a Facebook fizetős verzióját is, amelyben a havi előfizetési díjért cserébe nem jelenítenek meg reklámokat a felhasználóknak, és nem is gyűjtik az adataikat hirdetési célból.
(Borítókép: Lorenzo Di Cola/NurPhoto via Getty Images)
 
         Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR