A SpaceX csütörtökön másodszor veselkedett neki, hogy Föld körüli pályára állítsák a világ legnagyobb rakétáját, miután a hétfői, első tesztet a nyomáscsökkentő szelep meghibásodása miatt az utolsó percekben le kellett fújni. Az utolsó pillanatos izgalmak ezúttal sem maradtak el, hiszen alig fél perccel az indítás előtt a visszaszámlálást le kellett állítani a hordozórakéta nyomás alá helyezésének csúszása miatt, de mint később kiderült, az eredetileg 15.28-ra kiírt indítás emiatt csak néhány percet csúszott.
A 120 méteres magasságával a világ legnagyobb rakétájának számító Starship végül magyar idő szerint 15.33-kor hagyta el a kilövőállást, majd megkezdte útját a világűr felé. Az eredeti tervek szerint a Super Heavy gyorsítórakéta a szétválás után a Mexikói-öbölben hajtott volna végre egy kontrollált leszállást a vízen, míg a Starship a Föld körüli pálya elérése után Hawaii partjaitól néhány száz kilométerre csapódott volna a Csendes-óceánba. A becsapódásra azonban végül a tervezettnél jóval korábban sor került, ugyanis a Starship és a Super Heavy nagyjából az indítás utáni második percben esedékes szétválása nem sikerült, a rakéta pedig ezután kontrollálatlanul forogni kezdett, majd kisvártatva darabjaira robbant.
A csütörtöki teszt ezzel együtt is sikeresnek tekinthető, hiszen mivel ezeknek a teszteknek a célja az, hogy a Starship és a Super Heavy rendszereinek megbízhatóságát teszteljék, így - ahogy az a közvetítés során többször is elhangzott - a hajtómű beindításától kezdve gyakorlatilag minden teljesített tesztfázis sikerként könyvelhető el. A SpaceX elsődleges célja a Starshippel, hogy embereket juttassanak vele a Marsra, de az űrhajó emellett is nagyon komoly szerepet játszik az űrrel kapcsolatos jövőbeli tervekben: a NASA például ezt az űrhajót fogja használni holdkompként az első emberes Artemis-küldetések során, és mivel a Starship egyszerre akár 150 tonna hasznos terhet is képes eljuttatni az alacsony Föld körüli pályára, így a műholdak és egyéb űreszközök űrbe való eljuttatását is jóval olcsóbbá teheti.
 
         Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR