A gépbe ugyanúgy kell be-, illetve felmászni, mint az említett filmes szerkezetbe, és még a lábpedálok, illetve e vezérlőkonzol is nagyon hasonlít rá. A cég definíciója szerint teljesen újfajta, ember által irányított, nagy teljesítményű, exo-bionikus technológiát hoztak létre.
"A Protézis az új Exo-Bionics részlegünk első fejlesztése, és izgatottan várjuk a benne rejő potenciál jövőjét. A koncepciót eredetileg Jonathan Tippett hozta létre művészeti projektként még 2008-ban, amikor megpróbált egy ember által irányított gépet építeni."
"Az ötlet ebből nőtte ki magát egy új emberi képesség kifejlesztéséig, amit (az angol gép, azaz machine szó rövidítéséből) "mech racingnek" neveztünk el."
"A mech racing az ember és a gép együttműködésén alapul, és úgy gondoljuk, hogy a sportolók érdeklődését is felkeltik majd az új kategória kihívásai. Büszkék vagyunk arra, hogy egy új sportágat teremtettünk" - mondta Matt Fidler, a Furrion társalapítója.
A 2018-as Consumer Electronics Show-n (CES) debütált Protézis 4,5 méter magas, 5,5 méter széles és több mint 3,5 tonna súlyú volt. A 20 kilométer per órás sebességgel robogó mech átgyalogolt a különböző akadályokon és akár egy órán keresztül tudott futni folyamatosan egyetlen töltéssel. A váza krómacélból készült, ami olyan nagy teljesítményű fémötvözet, melyet a sportban és az űrkutatásban használnak.
A gépet azóta továbbfejlesztették, a legfrissebb verzió már 30 km/h sebességre is képes, és megduplázódott a pilóta számára futással tölthető idő, ami most már akár 120 perc is lehet. Ennek biztosításához felszerelték egy 96 Voltos 20 kilowattórás lítium-ion akkumulátorral, a teljesítménye pedig 225 lóerő. A karok és a lábak mozgatásáról elektrohidraulika gondoskodik közvetlen haptikus visszacsatolással,
"Mivel ezt még soha senki nem próbálta ki, nem hiszem, hogy bármelyikünknek lett volna fogalma arról, mi mindent kell megtanulni ahhoz, hogy egy három és fél tonnás gépet a pilóta testének mozgásával összehangolva vezethessünk. De most, hogy megtettük, őszintén mondhatom, hogy szó szerint vad utazás volt, és valóra vált egy álom."
"A sivatagban teszteltünk, olyan terepen, melyre a mechet létrehoztuk, és hihetetlen érzés volt kivinni a nyílt terepre. Óriási haladást értünk el, és alig várjuk a következő mech felépítését” - mesélte Tippett, a Protézis megalkotója, pilótája és a Furrion Exo-Bionics technológiai vezetője. Az elektromos erőforrásokba fektető Furrion nulla kibocsátású sportként képzeli el a mech racinget.
(Kép: Furrion)
        
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                    
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                    
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                    
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR