A Starship a tervek szerint legközelebb november 18-án emelkedhet a magasba, ami már önmagában is figyelemre méltó teljesítmény, hiszen eddig jellemzően hónapok teltek el az indítások között. Hogy ez most nem így lesz, az többek között annak köszönhető, hogy a hatodik teszt a tervek szerint hasonló forgatókönyv szerint fog zajlani, mint a legutóbbi, vagyis a vállalatnak nem kell újabb engedélykérelmet benyújtania a Szövetségi Légügyi Hatósághoz.
A SpaceX ezzel párhuzamosan viszont már a későbbi teszteket is tervezi, amelyek közül a legizgalmasabbnak a márciusi indítás ígérkezik. Ahogy Kent Chojnacki, a NASA Human Landing System programjának helyettes vezetője a Spaceflight Now-nak adott interjúban elmondta, már tavasszal megindulhatnak azok a tesztek, amelynek során a Starshipet a Föld körüli pályán keringve fogják megtankolni egy másik Starship segítségével. Ehhez a két űrhajónak először össze kell kapcsolódnia egymással az űrben, majd az egyik Stashipből folyékony oxigént és metánt pumpálnak át a másik üzemanyagtartályába.
A SpaceX ezt a műveletet már modellezte korábban, hiszen a harmadik indítás során a Starship tíz tonna folyékony oxigént vitt magával, amit aztán az űrben átpumpáltak az űrhajó egyik tartályából a másikba. Az éles teszt ennél jóval komplikáltabb lesz, hiszen a két űrhajó több hetes különbséggel fog elindulni az űrbe, a teljes tesztsorozat pedig csak valamikor nyáron fejeződik majd be.
A teszt sikere az amerikai űrügynökségnek azért kiemelten fontos, mert az űrhajók Föld körüli pályán történő megtankolása szerves részét képezi az Artemis-programnak, amelynek keretében a jelenlegi tervek szerint 2026 őszén ismét emberek léphetnek a Hold felszínére. A NASA-val kötött 53 millió dolláros szerződés alapján a SpaceX az Artemis-3 misszió előtt 8-16, kifejezetten üzemanyag-szállításra konfigurált Starshipet fog Föld körüli pályára állítani, amelyek egyenként 100-150 tonna folyékony oxigént és folyékony metánt visznek magukkal. Ezek az űrhajók egy nagyobb, a Föld körül keringő üzemanyagraktárhoz kapcsolódnak majd, amely az Artemis-3-nál a Holdkomp szerepét betöltő Starshipet tölti majd fel üzemanyaggal, így az űrhajónak nem kell a Földről magával vinnie a jelentős pluszterhet.
(Gizmodo, Borítókép: SpaceX)
 
         Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR