Ezért is fordultak az elektronikus kereskedelem felé, ahol több szempontból is hasznát vehetik majd a Fit Analytics-nek. A Fit Analytics egy berlini központú startup, melynek fejlesztői olyan - működő - technológiát alkottak, amellyel az emberek otthon, külső segítség igénybevétele nélkül meghatározhatják ruha- és lábméretüket. A rendszer gépi tanulással dolgozik, és a feltöltött képek alapján képes behatárolni, hogy
milyen méretű ruhaneműket kell vásárolnia a felhasználónak, hogy az valóban úgy álljon, mintha ráöntötték volna.
Sebastian Schulze, a Fit Analytics vezérigazgatója, a startup társalapítója szerint a Snap méretei és képességei által nem csupán meglévő ügyfélkörük kiszolgálását folytathatják, de elmélyíthetik kapcsolataikat és kínálatukat márkapartnereikkel, kiskereskedőikkel. Az elkövetkező időszakban a Fit Analytics üzletágának kiterjesztése a fő cél, valamint vásárlási platformjuk növelése a Snappel közösen, kihasználva technológiájukat, és persze bevetni legjobb szaktudásukat.
Az elmúlt években az e-kereskedelem folyamatos növekedést mutatott, a pandémia miatt a tavalyi évben pedig különösen. Ruhaneműket egyébként is sokan vásárolnak interneten keresztül, hiszen az esetek többségében ott nagyobb a választék, a megfelelő méret kiválasztása ugyanakkor már problémásabb lehet. Ahhoz ugyanis nemcsak a vásárló adottságai, hanem az adott márka méretezésének ismerete is elengedhetetlen.
Emiatt sokan már a rendelés leadásakor tisztában vannak vele, hogy valószínűleg vissza kell küldeniük a terméket. Vagy eleve több méretet tesznek kosarukba, hogy ha netán vissza is kell küldeni, legyen olyan is, ami biztosan passzolni fog. A Fit Analytics segítségével mindez megváltozhat, a Snap pedig kielégíthet egy régóta felmerült vásárlói igényt. A vállalakozás korábban már olyan nagy márkákkal kötött partnerséget, mint a Calvin Klein vagy a Puma.
Hogy pontosan mennyiért vásárolja fel a Snap a Fit Analytics-et, egyelőre nem publikus, de az egészen biztos, hogy a startup saját applikációja egy ideig még elérhető marad majd, miközben a Snap csapata azon dolgozik, hogy saját szolgáltatásába integrálja annak technológiáját. A száz főt foglalkoztató startupot egyébként teljes egészében átveszi a cég, székhelyének áthelyezését azonban nem tervezi.
(Fotó: Pixabay)
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera Sport Turismo E-Hybridek
Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne E-Hybridek
A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR