A John Hopkins Egyetem planetáris geológusa, Noam Izenberg által vezetett kutatócsoport számításai szerint a Mars-utazás gyorsabban és olcsóbban kivitelezhető lenne, ha az oda- vagy a visszaút során útba ejtenék a Vénuszt is. Az Acta Astronautica nevű tudományos folyóiratnak elküldött, de még nem publikált tanulmány szerint ha az utazás során kihasználnák a Vénusz gravitációját, akkor jóval kevesebb üzemanyaggal abszolválható lenne az út, ráadásul furcsa módon összességében gyorsabb is lenne, mint közvetlenül a Marsra menni.
Ennek oka, hogy a Mars mindössze 26 havonta kerül olyan közel a Földhöz, hogy az utazás kivitelezhető legyen, így az út a bolygóra hiába telik mindössze hét-nyolc hónapba, egy Mars-misszió így is több, mint két évet venne igénybe. Ezzel szemben ha az asztronauták a Vénuszt is útba ejtenék, akár az is lehetségessé válna, hogy az űrhajósok mindössze egyhónapos tartózkodás után visszainduljanak a vörös bolygóról, és az egész misszió időtartama valamivel rövidebb lenne. A tanulmány szerzői azt is felhozzák érvként, hogy a kezdeti Mars-utazások során könnyen adódhatnak peoblémák, ezzel a megoldással pedig sokkal egyszerűbben le lehetne fújni a missziót, és az asztronautákat épségben visszahozni a Földre.
A tanulmány egyik szerzője, Paul Byrne, az Észak-Karolinai Állami Egyetem planetáris geológusa hozzátette, hogy ezzel a megoldással tulajdonképpen két bolygót kapnának egy áráért, legalábbis jóval olcsóbban, mintha külön missziót indítanának a Vénuszra és a Marsra.
Izenberg szerint ennek számos előnye lenne, például hogy a Vénusz körül keringő asztronauták valós időben tudnák kezelni a bolygó felfedezésére küldött robotokat, ezzel jelentősen javítva az expedíció esélyeit.

Panamera E-Hybridek
A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne E-Hybridek
A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR