 
                                            A szeptember 9-én és 10-én rendezett, kétnapos rendezvényen felszólal többek között Richard Browning, a Gravity Industries alapítója is, akire gyakran hivatkoznak csak "a valódi vasemberként" is. A 42 éves brit feltalálóra nem teljesen ok nélkül ragadt rá ez a név, hiszen a 2017-ben alapított cége alkotta meg a világ első, kereskedelmi forgalomban is kapható rakétahátizsákját, aminek tesztelésében Browning a kezdetektől fogva részt vett. A jet suitra már a katonaság is felfigyelt, a közelmúltban többek között a holland és a brit haditengerészet is hadgyakorlaton tesztelte, de az eszköz felhasználási köre közel sem csak a katonai alkalmazásra korlátozódik: a Gravity Industries például már aktívan dolgozik rajta, hogy összehozzanak egy olyan versenysorozatot, amelyben jetpackkel repkedő emberek mérik össze a tudásukat. Ehhez az ötletet talán az adta, amikor Browning 2019-ben 135 km/h-val repült a rakétahátizsákkal, amivel a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerült.
Nem kevésbé ígérkezik izgalmasnak Milánkovich Dorottya előadása sem, aki a magyar C3S vállalat műholdjait fejleszti. A korábban már az ENSZ Világűrbizottsági Ülésén is részt vevő fizikus nevéhez fűződik annak a Radcube platformnak a kifejlesztése is, amit múlt hónapban bocsátottak Föld körüli pályára, ahol az űridőjárás monitorozása lesz a feladata. A C3S ambíciói azonban jócskán túlmutatnak egy műhold fellövésén, hiszen a nemzetközileg is sikeres magyar űripari vállalat egy komplett műholdas rendszert is tervez, aminek eredményeként Magyarország a jövőben rendkívül fontos szerepet tölthet be a Földet körülvevő sugárzási környezet feltérképezésében.
A kétnapos "jövőfesztiválon" emellett is számtalan érdekes előadót hallgathatnak majd meg a látogatók, hiszen itt lesz többek között Keith Darling, az Airbnb kockázatelemzője, Tomáš Žáček, az Ecocapsule önfenntartó mobilház megalkotója és Alew Rawlings is, aki miután 30 éves korára már 15 nyelven beszél, másoknak is igyekszik átadni a hatékony nyelvtanulás titkait.
Frissítés: A cikk korábbi verziójának címében pontatlanul állítottuk, hogy Milánkovich Dorottya a Radcube tervezője, ezt a hibát azóta javítottuk.
(Borítókép: Srdjan Stevanovic/Getty Images)
 
         Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR