 
                                            A Boston Dynamics Atlas robotja főként rendkívüli ügyességéről, szaltóiról és táncos lépteiről híres, mivel a gyártó főként ezeket az impresszív adottságokról árulkodó pillanatokat osztotta meg a videóiban a világgal, de, ahogy azt sejteni lehetett és a cég sem titkolta, a fejlesztés és tréning során bőven akadtak nehézségek is, amiket le kellett győzni a sikerek érdekében. A robotot kutatás-fejlesztési platformnak használta a vállalat és nem kezdték el értékesíteni, így arról, hogy Atlas valójában hogyan teljesít, csak a Boston Dynamics beszámolóiból lehetett tájékozódni, de a humanoid utódjánál, az új Atlasnál már többet megtudhat majd a nagyközönség a gép képességeiről, mivel ezt a verziót kereskedelmi célokra szánják. Az eredeti Atlas még hidraulikus meghajtású volt, ezt most praktikusabb elektromos rendszerre cserélték le és a külső is nagyban megváltozott, de a különleges mozgékonyság, dinamizmus, valamint a tárgyak fogására, szállítására való alkalmasság maradt, a robot teherbíró képességét pedig tovább növelik a piacon való megjelenés előtt.
Atlas elsőként egy robotikai versenyen a résztvevő csapatok fejlesztéseihez szolgáló platformnak készült és tervben volt a nukleáris balesetek vagy természeti katasztrófák helyszínein való bevetése, ahol az emberek számára veszélyes környezetben tudta volna segíteni a munkát, de végül erre a célra sem használták fel a gépet. A Boston Dynamics azon terméke, ami jelenleg valódi feladatok kivitelezését végzi szerte a világban, az nem a humanoid, hanem Spot robotkutya, valamint a legújabb társuk, Stretch, de az új Atlas megjelenésével hamarosan már trióvá bővülhet a dolgozó robotok csapata.
A gyártó a gépek kollaborációját a következőképpen képzeli el: a felmérésekre és ellenőrzési feladatokra alkalmas Spot kamerával és más berendezésekkel felszerelve körbejár a célhelyszínen, például egy vállalat telephelyén, majd a felvételekből digitális ikret készítenek a létesítményről, amit aztán Atlas betanítása során használnak, aki az adatokra támaszkodva tökéletesen tud majd navigálni és végezni a munkáját. A feladat jellegétől függően Spotot, Stretch-et és Atlast különböző munkakörökben alkalmazhatják. Egyelőre nem lehet tudni, hogy mekkora igény lesz az ilyesfajta robotizációra, de a világban már létezik egy olyan munkahely, ahol a főhadiszállást kifejezetten a robotokra gondolva alakították ki. Ez a hely a dél-koreai Naver Labs 1784-es épülete, ahol külön lifttel járnak a gépek az emeletek között és ahol többek között a robot-ember interakciót és a jövő technológiáit kutatják a mérnökök.
A Boston Dynamics az Atlasról szóló búcsúvideóban bemutatta tehát a kevésbé sikeres pillanatokat is, amelyek során a gép csetlett-botlott és néha hatalmasakat esett, de a felvételeken egyúttal a fejlődés is jól látható, aminek eredményeképpen, még ha hosszas gyakorlás után is, de végül egészen látványos módon tudott a robot mutatványokat végezni. Egy korábbi blogbejegyzésben a mérnökök elárulták: minden nap nagy esély volt rá, hogy a humanoidban valami eltörik vagy elromlik és a munkanapok állandó javítással teltek, de az órákig tartó leállások után mindig sikerült rögzíteni azokat a gimnasztikai videókat, amikről Atlas elhíresült.
"A csapat számára a robot bukását látni az egyik legjobb része a munkának. Minden kudarc egy lehetőség arra, hogy a robotot jobbá és erősebbé tegyük."
- mondta el Sean Mason, a cég munkatársa.
(Fotó: Boston Dynamics)
 
         Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR