Az AngGo ülést a koreai UNIST (Ulsan National Institute of Science and Technology) mérnökei fejlesztették azzal a céllal, hogy a beltéri közlekedés újabb formáját alapozzák meg és azok számára is kényelmes megoldást nyújtsanak a séta kiváltására, akik nem szeretnék sok mozgással fárasztani magukat.
Az ülés legérdekesebb jellemzője, hogy kétféle üzemmódban is működik: egyrészt tud autonóm módon közlekedni, így egy potenciális felhasználó megjelenése esetén egyszerűen odagurul az emberhez, másrészt indulás után átvált lábbal irányítható üzemmódba - ekkor már a felhasználó vezérli a lábtámaszon található platform segítségével. Az AngGo belsejébe csomagokat is lehet pakolni, ami még inkább megkönnyíti a beltéri közlekedést.
Az eszközt emiatt főként repülőtereken, bevásárlóközpontokban és más forgalmas közösségi terekben lehet optimálisan alkalmazni, valamint az idősebbek mozgását is könnyítheti, egyúttal a bicikli, - és rollermegosztó szolgáltatások épületeken belül használható alternatíváját kínálja.
"A cél egy Megosztott Beltéri Okos Mobilitási eszköz fejlesztése és annak biztosítása hogy az AngGo-N gyakorlatias módon eleget tesz a felhasználók kívánalmainak."
- írják a mérnökök a találmány bemutatásában.
A feltalálók az "okosüléssel" kapcsolatban kiemelik, hogy alkalmazása közben lehetséges mindkét kéz szabad használata, vagyis az utasai az út alatt is tudnak másokkal gesztikulációval kommunikálni vagy akár tableten a munkájukat végezni, esetleg olvasni. Az ülés eközben maximum 8 km/h-ás sebességgel biztonságosan navigál keresztül bármilyen forgalmas terepen a rajta elhelyezett szenzorok segítségével. Az AngGo prototípusát már tesztelik, de a jármű egyelőre nem fog megjelenni a reptereken és más létesítményekben, mivel a próba csak a koncepció életképességének bizonyítását szolgálja.
(Fotó: UNIST)
 
         Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR