"Leginkább operatív hibát vétettünk. (...) Az alvállalkozóink, a moderátoraink nem vették ezt észre. Második körben, jobban odafigyelve a veszélyes szervezetekért felelős csapatunk felismerte, hogy az oldal a szabályainkba ütközik, és levette azt." - így foglalta össze a vállalat álláspontját Mark Zuckerberg a kollegáinak készített, majd az egész világgal megosztott videóüzenetében.
A Facebook azt állítja, hogy a két tüntetőt megölő, egyet megsebesítő vélt elkövető, a tizenhét éves Kyle Rittenhouse nem követte az oldalt, sem a "Felfegyverzett polgárok az életünk és tulajdonunk megvédéséért" eseményt, melyet a Facebook később szintén eltávolított. Zuckerberg a videóban elmondta, hogy a történteket tömegmészárlásnak tekintik, így a szabályaiknak megfelelően a vélt elkövető Instagram és Facebook profilját törölték. A Buzzfeed információi szerint a Facebook felhasználói
455-ször jelentették a problémás oldalakat, ami az egész napi ilyen témájú bejelentések kétharmada volt,
egy, a felbujtás és erőszak elleni munkacsoportban ülő Facebook alkalmazott szerint. Ezzel szemben a moderátorként dolgozó, gyakran partner vállalatoknál foglalkozatott facebookosok általában nem ilyen kevés feladatot kapnak: Casey Newton tavalyi, fantasztikus riportjaiban rávilágított, hogy vannak, ahol a komoly stressznek kitett, gyakran traumatizált dolgozók szinte tizedannyit keresnek, mint az átlag Facebook-alkalmazottak, miközben a mosdóban töltött idejüket is figyelik, és pszichológusi segítséghez is nehezen jutnak. A platformot folyamatosan érték és érik támadások amiatt, hogy hiába van közel tizenötezer moderátoruk, nem tudnak rendet tartani az oldalon. Tavaly márciusban, amikor Brenton Tarrant az Új-Zélandi Christchurchben 50 muszlimot mészárolt le, élőben tudta közvetíteni a terrorcselekményt a platformon.
Az elnökválasztások közeledtével egyre nagyobb lesz a nyomás a tech vállalatokon, hogy a megfelelő eszközöket és erőforrásokat vessék be, a megfelelőnek vélt szabályok mentén, és ez nem lesz egyszerű feladat - a Google állítólag öt napon át lamentált azon, hogy eltávolítson-e néhány félrevezető politikai hirdetést. Ennél valószínűleg nehezebb feladataik is lesznek a közeljövőben.

Panamera Sport Turismo E-Hybridek
Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne E-Hybridek
A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera E-Hybridek
A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR